فروش کارگاه کوچک تهران|خرید کارگاه کوچک خاوران

بسیاری از فعالیت های صنعتی مانند راه اندازی تولیدی های مبل یا خیاطی و نظیر اینجور مشاغل، به مکانی کوچکتر از کارخانه های بزرگ و سوله های صنعتی نیاز دارند. بهترین مکان برای شروع این کسب و کار ها، کارگاه های کوچک است. اگر شما قصد راه اندازی کسب و کار کوچکی را دارید، بهتر است که با اجاره و یا خرید کارگاه کوچک کارتان را آغاز کنید.

اما برای خرید کارگاه کوچک باید چه نکاتی را در نظر داشته باشید و به چه مشاوراملاکی مراجعه کنید؟ در ادامه به این مبحث پرداخته ایم.

چرا خرید کارگاه کوچک در تهران؟

  1. نیاز به سرمایه کمتر برای شروع کسب و کار

یکی از مزایای خرید کارگاه تولیدی کوچک، عدم نیاز به سرمایه هنگفت است. شما می توانید حتی با کمترین میزان سرمایه نیز، برای خرید و یا اجاره یک کارگاه اقدام کنید.

این در صورتی است که خرید کارخانه و یا سوله های بزرگ، برای شما بسیار هزینه بر خواهد بود. حتی این امکان برای شما وجود دارد که در صورت نرسیدن به نتیجه مطلوب با ضرر کمتری کارگاه را تعطیل کنید.

  1. مناسب برای کسب و کارهای خانگی و کوچک

بسیاری از کسب و کارهای خانگی و کوچک، پس از مدتی که توسعه پیدا کردند، نیاز به کارگاهی برای اضافه کردن نیرو و تجهیزات دارند. خرید کارگاه کوچک این امکان را به آنها می دهد تا به راحتی کارشان را توسعه دهند.

نکات مهم در زمان خرید کارگاه کوچک تولیدی

  1. مساحت کارگاه باید با نیاز شما هماهنگ باشد

درست است که کارگاه ها اصولا برای کسب و کارهای کوچک مناسب هستند؛ اما برخی از کسب و کارها مثل تولید های مبل، تولیدی لوازم تزئینی و ظروف شیشه ای و … نیاز به فضایی بزرگتر دارند. چرا که این نوع مشاغل باید تجهیزات و ماشین آلاتی را نیز تهیه کنند. بنابراین با توجه به نوع کسب و کارتان، تعداد نیروهای مشغول به کار و نوع ماشین آلات، کارگاهی با مساحت مناسب را خریداری کنید.

  1. موقعیت کارگاه را بسنجید

بسیاری از کارگاه های تولیدی به ویژه کارگاه های خیاطی و یا شیرینی پزی که عمدتا بانوان در آنجا مشغول به کار هستند، در مرکز شهر و یا با فاصله ای نزدیک به شهر قرار دارند. این در حالی است که کسب و کارهای صنعتی کوچک به ویژه فلزکاری ها، صنایع چوبی و … عمدتا باید در خارج از شهر و در شهرک های صنعتی باشند. به همین دلیل ابتدا نیاز کسب و کار و شرایط نیروهای خود را سنجیده و در نهایت برای خرید کارگاه در محلی مناسب اقدام کنید.

اگر قصد راه اندازی کسب و کار صنعتی کوچکی را دارید، می توانید از شهرک های اطراف تهران شروع کنید. شهرک های خاوران، پایتخت، شریف آباد، خوارزمی و … گزینه مناسبی برای خرید انواع کارگاه خواهند بود.

  1. امکانات کارگاه تولیدی را بررسی کنید

یک کارگاه تولیدی باید امکاناتی نظیر آب، برق، گاز و تلفن داشته باشد. از طرفی ساختمان آن نیز باید استانداردهای لازم برای راه اندازی یک کسب و کار را داشته باشد. در غیر اینصورت ممکن است در فرایند دریافت مجوز ها دچار مشکلاتی شوید.

 فروش کارگاه کوچک تهران

همانطور که میدانید تهران یکی از قطب های صنعتی کشور است. به همین دلیل راه اندازی انواع کسب و کارها می تواند در آنجا پیشرفت و درآمد زیادی داشته باشد.

اگر شما قصد راه اندازی کسب و کاری را دارید و میخواهید برای خرید کارگاه کوچک اقدام کنید، مشاور املاک شهرک صنعتی به شما کمک می کند.

این مجموعه با سال ها تجربه و تخصصی که در زمینه خرید، فروش، رهن و اجاره املاک صنعتی دارد، می تواند بهترین مشاوره را به شما ارائه بدهد.

املاک شهرک صنعتی علاوه بر فروش کارگاه کوچک در تهران، در زمینه فروش و اجاره انواع کارخانه، سوله و زمین صنعتی نیز فعالیت می کند.

اگر قصد خرید و یا اجاره هر یک از این ها را دارید، مطالعه مطالب زیر را به شما پیشنهاد می کنیم:

خرید زمین صنعتی ارزان اطراف تهران

خرید سوله در اطراف تهران

خرید کارخانه اطراف تهران

نوشتهٔ پیشین
خرید کارخانه با تجهیزات تهران
نوشتهٔ بعدی
اجاره کارخانه موادغذایی در تهران

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست