خرید زمین های هکتاری اطراف تهران

خرید زمین های هکتاری در ورامین،پاکدشت،آبسرد،شریف آباد

یکی از بهترین راه ها برای سرمایه گذاری، خرید زمین است. اما زمین ها با توجه به کاربردی که دارند در دسته های مختلفی قرار میگیرند. هدف این محتوا بیان نکات لازم برای خرید زمین هکتاری و کشاورزی در اطراف تهران است. مناطق زیادی در اطراف تهران به سبب آب و هوای بسیار خوبی که دارند، کشاورزی و گلخانه داری یک کسب و کار پر درآمد در آنجا محسوب می شود. در ادامه به شما خواهیم گفت که برای خرید زمین هکتاری و کشاورزی در اطراف تهران چه نکاتی را باید رعایت کنید. همچنین در ادامه خواهیم گفت که از کجا می توانید زمین هکتاری ارزان خریداری کنید.

نکات مهم در زمان خرید زمین کشاورزی هکتاری ارزان

  1. سهمیه آب و مجوز چاه زدن را بررسی کنید

از آنجایی که برای کشاورزی یا ساخت گلخانه به آب نیاز دارید، حتما سهمیه آب یا مجوز زدن چاه را بررسی کنید. بسیاری از افراد بدون در نظر گرفتن این نکته اقدام به خرید کرده و در نهایت دچار ضرر شده اند.

  1. زمین مورد نظرتان باید کنتور برق داشته باشد

به این نکته توجه کنید که زمین هکتاری مورد نظرتان اشتراک برق داشته باشد؛ چرا که شما برای کشاورزی و گلخانه به موتور برق، سیستم گرمایشی، سیستم سرمایشی و … نیاز دارید.

  1. مسیر رفت و آمد زمین را به دقت بررسی کنید

مسیر رفت و آمد و جاده ای زمین را بررسی کنید. شما باید بتوانید به راحتی محصولاتتان را حمل کنید و این در صورتی ممکن است که جاده سازی درستی در اطراف زمین انجام شده باشد.

  1. نوع خاک زمین را بررسی کنید

بسیاری از مناطق خاک شوری دارند که برای برخی از گیاهان بستر مناسبی نخواهند بود. همچنین خاک های حاوی سرب یا رس، می توانند مانع از رشد گیاهان شوند که باید پیش از خرید این نکته را در نظر داشته باشید.

  1. استعلامات لازم را پیش از خرید انجام دهید

بسیاری از زمین های کشاورزی و به ویژه گلخانه ها بدهی مالیاتی داشته یا سند شان دچار مشکل است. از مشاور املاک خود بخواهید که به درستی این مسائل را بررسی کند.

  1. اگر قصد خرید باغ دارید، به کاربری اصلی زمین توجه کنید

با توجه به کمبود آب و همچنین سختی شغل کشاورزی، بسیاری از کشاورزان ترجیح دادند که زمین خود را تغییر کاربری دهند. آنها به جای کشت در زمین خود، اقدام به ساخت باغ و ویلا در زمین کرده و آن را به فروش می رسانند. اما باید این نکته را بدانید که طبق قوانین جدید، تغییر کاربری یک زمین جریمه دارد. از طرفی گاهی اوقات شما مجبور به تخریب آن نیز خواهید شد؛ پس به این نکته توجه کنید.

  1. بودجه خود را در نظر داشته باشید

پیش از آنکه برای خرید اقدام کنید، قیمت زمین در مناطق مورد نظرتان را بررسی کنید. البته به این نکته توجه کنید که بسیار از مشاوران املاک قیمت اصلی را به شما نمی گویند. پس در این زمان انتخاب یک مشاور املاک خوب تاثیر زیادی در خرید شما دارد. پس از آنکه قیمت خرید زمین هکتاری در هر منطقه را بررسی کردید، با توجه به بودجه ای که دارید، بهترین آنها را انتخاب کنید.

  1. اگر قصد خرید گلخانه دارید، به متراژ و امکانات آن توجه کنید

یکی از بهترین مناطق برای راه اندازی گلخانه، شهرهای خوش آب و هوای اطراف تهران هستند. اما باید به این نکته توجه کنید که استفاده دوباره از یک گلخانه، بسیار راحت تر و سودمندتر از راه اندازی یک گلخانه از ابتدا است. به همین منظور بهتر است به جای خرید زمین هکتاری، اقدام به خرید گلخانه آماده کنید.

اما در زمان خرید گلخانه آماده به سلامت تجهیزات و امکانات آن نیز دقت کنید.

  1. محل قرار گیری زمین را به دقت بررسی کنید

اگر زمین کشاورزی که خریداری می کنید در شیب زیادی قرار گرفته باشد، همین مسئله سبب فرسایش خاک خواهد شد. فرسایش خاک نیز به محصولات شما آسیب وارد می کند؛ از طرفی به مرور زمان و با از بین رفتن خاک، دیگر زمین شما جای مناسبی برای کشت نخواهد بود.

خرید زمین هکتاری تهران

همانطور که میدانید در شهر تهران بسیاری از زمین ها تغییر کاربری داده و به دلیل افزایش جمعیت، به ملک مسکونی و برج ها تبدیل شده اند.

اما اطراف تهران و در شهرهایی مثل کرج، البرز، پاکدشت و … به دلیل آب و هوای بسیار خوبی که دارند، کشاورزی و باغداری همچنان رونق دارد.

پس می توان گفت خرید زمین هکتاری و زمین کشاورزی اطراف تهران، گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری خواهد بود.

از روستاهای خوش آب و هوای اطراف تهران که کشاورزی به شدت در آنها رونق دارد، می توان به گلزار، فیلستان، جلیل آباد، ابراهیم آباد، قرمزتپه، علی آباد، جلیل آباد و کلین اشاره کرد.

اما چطور می توانید بهترین زمین هکتاری را در این مناطق خریداری کنید؟

ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از یک مشاور املاک معتبر و با تجربه در این منطقه کمک بگیرید. همانطور که قبل تر در نکات لازم برای خرید زمین کشاورزی و هکتاری به شما گفتیم، باید موارد مختلفی را در زمان خرید بررسی کنید. بسیاری از نکات از جمله استعلامات زمین، نحوه پیشرفت زمین، آب و برق، کاربری اصلی زمین و … را تنها یک مشاور املاک مسلط به این مناطق می داند. پس پیش از هر اقدامی با یک دفتر املاک با تجربه مشورت کنید.

فروش زمین هکتاری و کشاورزی در اطراف تهران

همانطور که گفتیم روستاهای اطراف تهران گزینه مناسبی برای خرید زمین هستند. در این مناطق شما می توانید گلخانه ها و باغ میوه های زیادی را برای خرید پیدا کنید.

از طرفی شرایط آب و هوایی و محیطی این مناطق به شما کمک می کند تا بهترین محصولات را از زمین و باغ خود برداشت کنید.

مشاور املاک شهرک صنعتی، یکی از بهترین مشاور املاک های تهران و شهرهای اطراف است که در زمینه خرید و فروش زمین هکتاری و کشاورزی فعالیت می کند.

این مجموعه با تجربه و تسلطی که در مناطق اطراف تهران مانند پاکدشت، شریف آباد، ورامین،ایوانکی،آبسرد و … دارد، می تواند به خوبی شما را راهنمایی کند.

کافیست با شماره های این مجموعه تماس گرفته و یا به صورت حضوری مراجعه کنید. تیم مشاور املاک شهرک صنعتی پس از بررسی نیاز و هدف شما، بهترین گزینه را به شما معرفی خواهند کرد.

نوشتهٔ پیشین
خرید سوله در اطراف تهران|پاکدشت،شریف آباد،ورامین
نوشتهٔ بعدی
خرید کارخانه اطراف تهران

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست